Kulcsár Irén vagyok. Azért választottam az óvodapedagógusi hivatást, mert szeretem a gyerekeket, könnyen megtalálom velük a hangot és Ők is hamar elfogadnak, megszeretnek. Számomra öröm látni fejlődésüket, hogy testi, lelki és szociális jellemzőik hogyan alakulnak életükben, miként lesznek napról napra okosabbak és ügyesebbek, különösen, ha ebben nekem is van szerepem.

2013 óta dolgozom óvónőként a Kispesti Mézeskalács Művészeti Modell Óvodában, 2014-től pedig tehetséggondozással is foglalkozom. Szerencsésnek érzem magam, mert egy olyan intézményben nevelem a gyermekeket, melynek arculata (nevelés a művészetek eszközeivel, néphagyomány éltetés, népi kismesterségek gyakorlása, tehetséggondozás) megegyezik elképzeléseimmel, és kamatoztatni tudom erősségeimet, mint például a néptáncot és a kézműveskedést.

Kisgyermek nevelőként rendkívül fontosnak tartom, hogy számos területre kiterjedő ismeretekkel és képességekkel rendelkezzem. Drága Édesanyámnak köszönhetően már kiskoromban szert tettem a természet és a mozgás szeretetére, melyhez főként a kirándulások, séták, néptánc és balett órák járultak hozzá. Szolfézs órákra jártam és furulyázni tanultam, az iskolai próza- és versmondó versenyeken pedig mesemondási vágyamnak tettem eleget. Továbbá mindig is szerettem alkotni, különböző anyagokból, különleges eszközökkel létrehozni. Ezért, már pedagógusként, repertoárom gyarapítása és szakmai fejlődésem érdekében egy kiváló magyar népi kultúrát és kismesterségeket oktató képzésben vettem részt.

Lelkesedésemnek és kitartásomnak köszönhetően pályám során rengeteget tapasztaltam, számos konfliktuskezelési megoldást sajátítottam el, és egy rugalmasabb és találékonyabb személyiséggé váltam. Bátran és büszkén adom át óvodásaimnak tudásomat a hétköznapok és a tehetséggondozások során egyaránt.

Rövid szakmai önéletrajz

2016 „SportManó az óvodában képzés”

20 órás nem akkreditált program

2016 „Az SNI pedagógia alapjai” a Projektközpont Szolgáltató Kft. szervezése által

20 órás pedagógus-továbbképzés

2015 – 2016 „Néphagyomány-éltetés az óvodai nevelésben” elmélete és gyakorlata

60 órás akkreditált pedagógus-továbbképzés

2015 „A kétszeresen kivételes tanulók tehetséggondozása” témában megvalósuló blended learning képzés, mely a MATEHETSZ által a Tehetséghidak Programban valósult meg

21 órás felnőttképzés

2015 „Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel” című alternatív program elmélete,

gyakorlata

30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzés

2010 – 2013 Óvodapedagógus szak

Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar

Wekerlei Fejlesztő-műhely

A Wekerlei Fejlesztő-műhely már több mint 10 éve várja azokat a gyerekeket, akik mozgásukban, beszédfejlődésükben elmaradtak, vagy tanulási (dyslexia, dysgráfia, dyskalkúlia), magatartásbeli zavarral (figyelemzavar, hyperaktivitás, ADHD) küzdenek, esetleg kiemelkedő képességeik miatt tehetséggondozásban részesülnek.

Nálunk minden család megtalálja a számára leginkább testhezálló foglalkozást, legyen az korai fejlesztés, játék, terápia, iskola előkészítés, pszichés fejlesztés, vagy tehetséggondozás. Szakképzett és elhivatott szakembereink segítenek megteremteni gyermekének az optimális fejlődéshez szükséges feltételeket, hogy a mindenki által várt pozitív változás minél látványosabb lehessen.

Vizsgálatok

Ha bizonytalan abban, hogy gyermeke elég jól fejlődik-e, készséggel elvégezzük a szükséges vizsgálatokat és tanácsot adunk a továbbiakra vonatkozóan.

A vizsgálat előtt kitöltendő anamnézis lapok a következő oldalről tölthetők le:

Anamnézis lapok gyermek fejlődési felméréshez

Ossza meg másokkal is!