

Wekerlei Fejlesztő-műhely
A Wekerlei Fejlesztő-műhely már több mint 10 éve várja csecsemőkortól 16 éves korig azokat a gyerekeket, akik mozgásukban, beszédfejlődésükben elmaradtak, vagy tanulási, magatartásbeli zavarral küzdenek, esetleg kiemelkedő képességeik miatt tehetséggondozásban részesülnek.
Nálunk minden család megtalálja a számára leginkább testhezálló foglalkozást, legyen az fejlesztés, játék, terápia, iskola előkészítés, vagy tehetséggondozás. A kognitív és mozgásos fejlesztések mellett nem feledkeztünk meg a gyerekek egészséges pszichés állapotának fenntartásáról sem, ezért indítottuk útjára személyiségfejlesztő foglalkozásainkat is.
Több éves szakmai tapasztalatom és édesanyám támogatása révén hoztam létre Wekerlén ezt a kis fejlesztő központot. Mivel már az egyetem alatt is gyerekekkel foglalkoztam, rengeteg családot ismertem meg a telepről és Dél-pestről egyaránt. A sok pozitív visszajelzés mellett, azonban láttam és tapasztaltam azt is, hogy egy sérült vagy problémás gyerek mennyi gondot és aggódást okoz a szülőknek. Tele vannak kételyekkel, bizonytalanok abban, hogy kihez forduljanak, ki a megfelelő szakember, aki nemcsak a gyerek tényleges problémáját ismeri fel, de a mindennapi élethez szükséges tanácsokkal is el tudja őket látni. Ezen tapasztalatok miatt döntöttem véglegesen a fejlesztés mellett. Szakképzett és elhivatott kollégáimmal együtt segítünk megteremteni gyermekének az optimális fejlődéshez szükséges feltételeket, hogy a mindenki által várt, pozitív változás minél látványosabb és hatékonyabb lehessen. Romhányi Réka
Bemutatkozunk

Romhányi Réka
Wekerlei Fejlesztő-műhely alapítója
Gyógytestnevelő-testnevelő tanár, Fejlesztőpedagógus, TSMT terapeuta, Alapozó-és homloklebeny terapeuta, KMT terapeuta, Csecsemőkori reflex tanácsadó (Sarlós módszer)
Szerencsésnek érzem magam, hiszen a munkám a hivatásom is egyben, ennél jobb dolgot nem is tudnék magamnak elképzelni. Hatalmas élmény látni a gyerekek fejlődését. Ez az élmény arra ösztönöz, hogy rendszeresen képezzem magam annak érdekében, hogy minél több gyereknek és szülőnek tudjak segíteni.
Munkatársak

Balogh Anna
konduktor, FDM és Dorn terapeutaImádok babáknak és nagyobbaknak is csoportos és egyéni foglalkozásokat tartani. Nálam mindig az aktivitás, a motiváció, az önállóság van fókuszban.

Bihacker Petra
klinikai szakpszichológus, képzésben lévő pár- és családterapeutaA gyermekpszichológiai tevékenység egyik legfontosabb része a szülői nevelés megsegítése tanácsadással, konzultációs lehetőséggel. A szülőkonzultációk alkalmával közösen, együttműködve igyekszünk megkeresni, hogy a gondozó hogyan tud a gyermeke számára legmegfelelőbb módon jelen lenni, valamint támogatást nyújtani a nehézségei kezelésében.

Deák Gabriella
logopédus – gyógypedagógusGyermekekkel való foglalkozás számomra mindig feltöltődés, rácsodálkozás a valóság gyermeki megközelítésére.

Farkas-Miklós Barbara
felnőtt és gyermek kineziológus, szülő-, gyermek - és ifjúsági coach, párkapcsolati coach, veszteség és gyászfacilitátor, dúlaFarkas-Miklós Barbara vagyok, felnőtt és gyermek kineziológus, szülő, gyermek- és ifjúsági coach, párkapcsolati coach, veszteség és gyászfacilitátor, dúla és 3 gyermek édesanyja. Két éve kerültem kapcsolatba a Wekerlei Fejlesztő-műhellyel, ahova azóta csapattagként csatlakoztam.

Fischborn Regina
gyógypedagógus – logopédus, tanulásban akadályozottak szakirány, szurdopedagógusFischborn Regina, gyógypedagógus-logopédus vagyok. 2024 decemberében csatlakoztam a Wekerlei Fejlesztő-műhely csapatához, óvodások és iskolások képességvizsgálatával és fejlesztésével foglalkozom.

Fülöp Edina
gyógypedagógus – logopédus és szomatopedagógusFontos számomra, hogy a gyerekek szeretetteljes és elfogadó légkörben fejlődjenek. A szülőkkel való jó kapcsolat és együttműködés számomra a siker alapja. Munkám során törekszem a sokoldalú és széleskörű fejlesztésre, figyelembe véve a gyermek igényeit és szükségleteit.

Hámoriné Kitzinger Ágnes
óvodapedagógus, Alapozó -és homloklebeny terapeuta...mozgást találtam a leghatékonyabb eszköznek, a gyerekek, és azon belül is az iskola előtt álló gyerekek fejlesztésére, mert az anyaméhen kívüli mozgás, a születés pillanatától kezdődik, és a folyamatos fejlődéshez, ez ad alapot.

Józan Andrea
alapozó -és homloklebeny terapeuta, óvodapedagógusÓvodapedagógusként úgy éreztem, megtaláltam a helyen a világban, elképzelni sem tudtam más hivatást magamnak. Egészen az utóbbi 2-3 évig, amikor úgy gondoltam, többet is tudnék segíteni azoknak a gyermekeknek, akiknek valamely területen megerősítésre van szükségük.

Juhos Melanie
pszichológus, pedagógiai szakpszichológus jelölt, képzésben lévő család- és párterapeutaA Wekerlei Fejlesztő-műhely csapatához 2022. őszén csatlakoztam, és jelenleg kedd és szerda délutáni időpontokban fogadom a nehézségekkel küzdő óvodás és kisiskolás gyerekeket, valamint szüleiket.

Katona Csilla
óvodapedagógus, tanító, TSMT terapeutaHiszek abban, hogy nem elég a tudást átadni, élményszerűen, változatosan örömmel kell azt tennünk.

Kiss Gergely
testnevelő tanár – torna szakedző, alapozó -és homloklebeny terapeuta2015-ben elvégeztem az Alapozó Terápia Tanfolyamot, ami új megvilágításba helyezte számomra a mozgással való fejlesztés gyakorlatát. Ezt a gyakorlatot szeretném továbbvinni a Wekerlei Fejlesztő-műhely munkatársaként, ahol minden lehetőség adott a gyermekek idegrendszeri érettségének mozgásos feladatok és játékok által történő fejlesztésére.

Kissné Nagy Éva
gyógytestnevelő-testnevelő tanár, Alapozó – és homloklebeny terapeuta, csecsemőkori reflex tanácsadó (Sarlós módszer), úszó szakedzőÓriási feladat és kihívás felépíteni az órákat és a gyerekekre szabni a feladatokat, figyelve az egyéni fejlődési ütemükre is. De nincs is annál nagyobb boldogság, mikor szinte hallom a gyerekek „agykerekeit”, ahogy kattognak egy-egy feladat közben, majd a sok odafigyelés és erőfeszítés után látni a boldogságot és büszkeséget az arcukon, amikor sikerül a feladatot pontosan végrehajtaniuk.

Kulcsár Irén
Óvodapedagógus, tehetséggondozó szakember, „Kenderkóc” -térbeli-vizuális interperszonális, intraperszonális képességek fejlesztése – műhelyvezetőLelkesedésemnek és kitartásomnak köszönhetően pályám során rengeteget tapasztaltam, számos konfliktuskezelési megoldást sajátítottam el, és egy rugalmasabb és találékonyabb személyiséggé váltam. Bátran és büszkén adom át óvodásaimnak tudásomat a hétköznapok és a tehetséggondozások során egyaránt.

Oláh Csilla
gyermek és ifjúság klinikai és mentálhigiéniai szakpszichológusOláh Csilla vagyok, gyermek és ifjúság klinikai és mentálhigiéniai szakpszichológus. Végzettségem és tapasztalataim alapján gyermekek és serdülők, valamint családjaik pszichológiai állapotának feltérképezésében és javításában vagyok jártas.

Őrlős Zsuzsanna
gyógypedagógus – tanulásban akadályozottak szakirány, pszichopedagógus (végzős hallgató)Fiatal, lelkes kezdő gyógypedagógus vagyok, aki elhivatottan dolgozik a sajátos nevelési igényű gyermekek fejlődésének támogatásán. Friss elméleti tudással rendelkezem, amit gyakorlati tapasztalattal szeretnék tovább mélyíteni.

Parti Gabriella
óvodapedagógus és fejlesztőpedagógusMunkám során fontosnak tartom az éretlenségek, lemaradások korai felismerését és a kora fejlesztés megkezdését annak érdekében, hogy a gyerekek megfelelő tudással, készségekkel rendelkezve sikeresen és pozitívan vegyék az iskolakezdés akadályait.

Vaszkunné dr. Kótyuk Eszter
okleveles pszichológus, rendszerszemléletű pár és családterapeutaVaszkunné dr. Kótyuk Eszter vagyok, okleveles pszichológus, rendszerszemléletű pár és családterapeuta. Tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetemen végeztem, az egészség és klinikai pszichológia szakirányon megszerzett pszichológusi oklevél után PhD kézpésben vettem részt, illetve elvégeztem a Magyar Családterápiás Egyesület pár- és családterapeuta képzését.

Závodi-Orsós Petra
óvodapedagógus, TSMT I. és II. terapeuta, Alapozó fejlesztő, csecsemőkori reflex tanácsadó (Sarlós módszer), úszó edzőNap, mint nap tapasztalom, hogy a gyermekekkel milyen fantasztikus eredményeket lehet elérni a TSMT terápiával. Olyan visszacsatolásokat kapok a szülőktől és a gyerekekkel foglalkozó pedagógusoktól is, ami egyértelművé teszi számomra a TSMT terápia fontosságát a sikeres iskolai beváláshoz!