

Wekerlei Fejlesztő-műhely
A Wekerlei Fejlesztő-műhely már több mint 10 éve várja csecsemőkortól 16 éves korig azokat a gyerekeket, akik mozgásukban, beszédfejlődésükben elmaradtak, vagy tanulási, magatartásbeli zavarral küzdenek, esetleg kiemelkedő képességeik miatt tehetséggondozásban részesülnek.
Nálunk minden család megtalálja a számára leginkább testhezálló foglalkozást, legyen az fejlesztés, játék, terápia, iskola előkészítés, vagy tehetséggondozás. A kognitív és mozgásos fejlesztések mellett nem feledkeztünk meg a gyerekek egészséges pszichés állapotának fenntartásáról sem, ezért indítottuk útjára személyiségfejlesztő foglalkozásainkat is.
Több éves szakmai tapasztalatom és édesanyám támogatása révén hoztam létre Wekerlén ezt a kis fejlesztő központot. Mivel már az egyetem alatt is gyerekekkel foglalkoztam, rengeteg családot ismertem meg a telepről és Dél-pestről egyaránt. A sok pozitív visszajelzés mellett, azonban láttam és tapasztaltam azt is, hogy egy sérült vagy problémás gyerek mennyi gondot és aggódást okoz a szülőknek. Tele vannak kételyekkel, bizonytalanok abban, hogy kihez forduljanak, ki a megfelelő szakember, aki nemcsak a gyerek tényleges problémáját ismeri fel, de a mindennapi élethez szükséges tanácsokkal is el tudja őket látni. Ezen tapasztalatok miatt döntöttem véglegesen a fejlesztés mellett. Szakképzett és elhivatott kollégáimmal együtt segítünk megteremteni gyermekének az optimális fejlődéshez szükséges feltételeket, hogy a mindenki által várt, pozitív változás minél látványosabb és hatékonyabb lehessen. Romhányi Réka
Bemutatkozunk

Romhányi Réka
Wekerlei Fejlesztő-műhely alapítója
Gyógytestnevelő-testnevelő tanár, Fejlesztőpedagógus, TSMT terapeuta, Alapozó-és homloklebeny terapeuta, KMT terapeuta
Szerencsésnek érzem magam, hiszen a munkám a hivatásom is egyben, ennél jobb dolgot nem is tudnék magamnak elképzelni. Hatalmas élmény látni a gyerekek fejlődését. Ez az élmény arra ösztönöz, hogy rendszeresen képezzem magam annak érdekében, hogy minél több gyereknek és szülőnek tudjak segíteni.
Munkatársak

Balogh Anna
konduktor, FDM és Dorn terapeutaImádok babáknak és nagyobbaknak is csoportos és egyéni foglalkozásokat tartani. Nálam mindig az aktivitás, a motiváció, az önállóság van fókuszban.

Bihacker Petra
okleveles pszichológus, klinikai szakpszichológus jelölt, pár- és családterapeuta jelöltA gyermekpszichológiai tevékenység egyik legfontosabb része a szülői nevelés megsegítése tanácsadással, konzultációs lehetőséggel. A szülőkonzultációk alkalmával közösen, együttműködve igyekszünk megkeresni, hogy a gondozó hogyan tud a gyermeke számára legmegfelelőbb módon jelen lenni, valamint támogatást nyújtani a nehézségei kezelésében.

Deák Gabriella
logopédus – gyógypedagógusGyermekekkel való foglalkozás számomra mindig feltöltődés, rácsodálkozás a valóság gyermeki megközelítésére.

Fülöp Edina
gyógypedagógus – logopédus és szomatopedagógusFontos számomra, hogy a gyerekek szeretetteljes és elfogadó légkörben fejlődjenek. A szülőkkel való jó kapcsolat és együttműködés számomra a siker alapja. Munkám során törekszem a sokoldalú és széleskörű fejlesztésre, figyelembe véve a gyermek igényeit és szükségleteit.

Hámoriné Kitzinger Ágnes
óvodapedagógus, alapozó fejlesztő...mozgást találtam a leghatékonyabb eszköznek, a gyerekek, és azon belül is az iskola előtt álló gyerekek fejlesztésére, mert az anyaméhen kívüli mozgás, a születés pillanatától kezdődik, és a folyamatos fejlődéshez, ez ad alapot.

Juhos Melanie
pszichológus, pedagógiai szakpszichológus jelölt, képzésben lévő család- és párterapeutaA Wekerlei Fejlesztő-műhely csapatához 2022. őszén csatlakoztam, és jelenleg kedd és szerda délutáni időpontokban fogadom a nehézségekkel küzdő óvodás és kisiskolás gyerekeket, valamint szüleiket.

Józan Andrea
óvópedagógus, alapozó fejlesztőÓvodapedagógusként úgy éreztem, megtaláltam a helyen a világban, elképzelni sem tudtam más hivatást magamnak. Egészen az utóbbi 2-3 évig, amikor úgy gondoltam, többet is tudnék segíteni azoknak a gyermekeknek, akiknek valamely területen megerősítésre van szükségük.

Katona Csilla
óvodapedagógus, tanító, TSMT terapeutaHiszek abban, hogy nem elég a tudást átadni, élményszerűen, változatosan örömmel kell azt tennünk.

Kiss Gergely
testnevelő tanár – torna szakedző, Alapozó terapeuta2015-ben elvégeztem az Alapozó Terápia Tanfolyamot, ami új megvilágításba helyezte számomra a mozgással való fejlesztés gyakorlatát. Ezt a gyakorlatot szeretném továbbvinni a Wekerlei Fejlesztő-műhely munkatársaként, ahol minden lehetőség adott a gyermekek idegrendszeri érettségének mozgásos feladatok és játékok által történő fejlesztésére.

Kissné Nagy Éva
gyógytestnevelő-testnevelő tanár, Alapozó – és homloklebeny terapeuta, úszó szakedzőÓriási feladat és kihívás felépíteni az órákat és a gyerekekre szabni a feladatokat, figyelve az egyéni fejlődési ütemükre is. De nincs is annál nagyobb boldogság, mikor szinte hallom a gyerekek „agykerekeit”, ahogy kattognak egy-egy feladat közben, majd a sok odafigyelés és erőfeszítés után látni a boldogságot és büszkeséget az arcukon, amikor sikerül a feladatot pontosan végrehajtaniuk.

Kulcsár Irén
Óvodapedagógus, tehetséggondozó szakember, „Kenderkóc” -térbeli-vizuális interperszonális, intraperszonális képességek fejlesztése – műhelyvezetőLelkesedésemnek és kitartásomnak köszönhetően pályám során rengeteget tapasztaltam, számos konfliktuskezelési megoldást sajátítottam el, és egy rugalmasabb és találékonyabb személyiséggé váltam. Bátran és büszkén adom át óvodásaimnak tudásomat a hétköznapok és a tehetséggondozások során egyaránt.

Parti Gabriella
óvodapedagógus és fejlesztőpedagógusMunkám során fontosnak tartom az éretlenségek, lemaradások korai felismerését és a kora fejlesztés megkezdését annak érdekében, hogy a gyerekek megfelelő tudással, készségekkel rendelkezve sikeresen és pozitívan vegyék az iskolakezdés akadályait.

Székely Luca
konduktor – óvodapedagógus, Alapozó fejlesztő, csecsemő –és gyermekmasszázs oktatóCélom, hogy a gyermekeket és szüleiket biztonságos, támogató, elfogadó légkörben, egymásra odafigyelve, motiváljam a nehézségek leküzdése közben. Az első lépések a legnehezebbek, de ezeken együtt túllendülve találjuk meg a megfelelő utat az akadályok feloldására.

Závodi-Orsós Petra
óvodapedagógus, TSMT I. és II. terapeuta, Alapozó fejlesztő, úszó edzőNap, mint nap tapasztalom, hogy a gyermekekkel milyen fantasztikus eredményeket lehet elérni a TSMT terápiával. Olyan visszacsatolásokat kapok a szülőktől és a gyerekekkel foglalkozó pedagógusoktól is, ami egyértelművé teszi számomra a TSMT terápia fontosságát a sikeres iskolai beváláshoz!
