fejleszto_jatek_slide-mingyongyok

Wekerlei Fejlesztő-műhely

A Wekerlei Fejlesztő-műhely már több mint 10 éve várja csecsemőkortól 16 éves korig azokat a gyerekeket, akik mozgásukban, beszédfejlődésükben elmaradtak, vagy tanulási, magatartásbeli zavarral küzdenek, esetleg kiemelkedő képességeik miatt tehetséggondozásban részesülnek.

Nálunk minden család megtalálja a számára leginkább testhezálló foglalkozást, legyen az fejlesztés, játék, terápia, iskola előkészítés, vagy tehetséggondozás. A kognitív és mozgásos fejlesztések mellett nem feledkeztünk meg a gyerekek egészséges pszichés állapotának fenntartásáról sem, ezért indítottuk útjára személyiségfejlesztő foglalkozásainkat is.

Több éves szakmai tapasztalatom és édesanyám támogatása révén hoztam létre Wekerlén ezt a kis fejlesztő központot. Mivel már az egyetem alatt is gyerekekkel foglalkoztam, rengeteg családot ismertem meg a telepről és Dél-pestről egyaránt. A sok pozitív visszajelzés mellett, azonban láttam és tapasztaltam azt is, hogy egy sérült vagy problémás gyerek mennyi gondot és aggódást okoz a szülőknek. Tele vannak kételyekkel, bizonytalanok abban, hogy kihez forduljanak, ki a megfelelő szakember, aki nemcsak a gyerek tényleges problémáját ismeri fel, de a mindennapi élethez szükséges tanácsokkal is el tudja őket látni. Ezen tapasztalatok miatt döntöttem véglegesen a fejlesztés mellett. Szakképzett és elhivatott kollégáimmal együtt segítünk megteremteni gyermekének az optimális fejlődéshez szükséges feltételeket, hogy a mindenki által várt, pozitív változás minél látványosabb és hatékonyabb lehessen. Romhányi Réka

Bemutatkozunk

Romhányi Réka

Romhányi Réka

Wekerlei Fejlesztő-műhely alapítója

Gyógytestnevelő-testnevelő tanár, Fejlesztőpedagógus, TSMT terapeuta, Alapozó-és homloklebeny terapeuta, KMT terapeuta

Szerencsésnek érzem magam, hiszen a munkám a hivatásom is egyben, ennél jobb dolgot nem is tudnék magamnak elképzelni. Hatalmas élmény látni a gyerekek fejlődését. Ez az élmény arra ösztönöz, hogy rendszeresen képezzem magam annak érdekében, hogy minél több gyereknek és szülőnek tudjak segíteni.

Munkatársak

balogh-anna

Balogh Anna

konduktor, FDM és Dorn terapeuta

Imádok babáknak és nagyobbaknak is csoportos és egyéni foglalkozásokat tartani. Nálam mindig az aktivitás, a motiváció, az önállóság van fókuszban.

bihacker-petra

Bihacker Petra

okleveles pszichológus, klinikai szakpszichológus jelölt, pár- és családterapeuta jelölt

A gyermekpszichológiai tevékenység egyik legfontosabb része a szülői nevelés megsegítése tanácsadással, konzultációs lehetőséggel. A szülőkonzultációk alkalmával közösen, együttműködve igyekszünk megkeresni, hogy a gondozó hogyan tud a gyermeke számára legmegfelelőbb módon jelen lenni, valamint támogatást nyújtani a nehézségei kezelésében.

Deák Gabi DSC_3409

Deák Gabriella

logopédus – gyógypedagógus

Gyermekekkel való foglalkozás számomra mindig feltöltődés, rácsodálkozás a valóság gyermeki megközelítésére.

fulop_edina

Fülöp Edina

gyógypedagógus – logopédus és szomatopedagógus

Fontos számomra, hogy a gyerekek szeretetteljes és elfogadó légkörben fejlődjenek. A szülőkkel való jó kapcsolat és együttműködés számomra a siker alapja. Munkám során törekszem a sokoldalú és széleskörű fejlesztésre, figyelembe véve a gyermek igényeit és szükségleteit.

kitzinger-agnes

Hámoriné Kitzinger Ágnes

óvodapedagógus, alapozó fejlesztő

...mozgást találtam a leghatékonyabb eszköznek, a gyerekek, és azon belül is az iskola előtt álló gyerekek fejlesztésére, mert az anyaméhen kívüli mozgás, a születés pillanatától kezdődik, és a folyamatos fejlődéshez, ez ad alapot.

juhos-melanie

Juhos Melanie

pszichológus, pedagógiai szakpszichológus jelölt, képzésben lévő család- és párterapeuta

A Wekerlei Fejlesztő-műhely csapatához 2022. őszén csatlakoztam, és jelenleg kedd és szerda délutáni időpontokban fogadom a nehézségekkel küzdő óvodás és kisiskolás gyerekeket, valamint szüleiket.

Józan Andi

Józan Andrea

óvópedagógus, alapozó fejlesztő

Óvodapedagógusként úgy éreztem, megtaláltam a helyen a világban, elképzelni sem tudtam más hivatást magamnak. Egészen az utóbbi 2-3 évig, amikor úgy gondoltam, többet is tudnék segíteni azoknak a gyermekeknek, akiknek valamely területen megerősítésre van szükségük.

katona_csilla

Csillik-Katona Csilla

óvodapedagógus, tanító, TSMT terapeuta

Hiszek abban, hogy nem elég a tudást átadni, élményszerűen, változatosan örömmel kell azt tennünk.

kiss_gergely

Kiss Gergely

testnevelő tanár – torna szakedző, Alapozó terapeuta

2015-ben elvégeztem az Alapozó Terápia Tanfolyamot, ami új megvilágításba helyezte számomra a mozgással való fejlesztés gyakorlatát. Ezt a gyakorlatot szeretném továbbvinni a Wekerlei Fejlesztő-műhely munkatársaként, ahol minden lehetőség adott a gyermekek idegrendszeri érettségének mozgásos feladatok és játékok által történő fejlesztésére.

Nagy Éva

Kissné Nagy Éva

gyógytestnevelő-testnevelő tanár, Alapozó – és homloklebeny terapeuta, úszó szakedző

Óriási feladat és kihívás felépíteni az órákat és a gyerekekre szabni a feladatokat, figyelve az egyéni fejlődési ütemükre is. De nincs is annál nagyobb boldogság, mikor szinte hallom a gyerekek „agykerekeit”, ahogy kattognak egy-egy feladat közben, majd a sok odafigyelés és erőfeszítés után látni a boldogságot és büszkeséget az arcukon, amikor sikerül a feladatot pontosan végrehajtaniuk.

kulcsar_iren

Kulcsár Irén

Óvodapedagógus, tehetséggondozó szakember, „Kenderkóc” -térbeli-vizuális interperszonális, intraperszonális képességek fejlesztése – műhelyvezető

Lelkesedésemnek és kitartásomnak köszönhetően pályám során rengeteget tapasztaltam, számos konfliktuskezelési megoldást sajátítottam el, és egy rugalmasabb és találékonyabb személyiséggé váltam. Bátran és büszkén adom át óvodásaimnak tudásomat a hétköznapok és a tehetséggondozások során egyaránt.

Parti Gabi

Parti Gabriella

óvodapedagógus és fejlesztőpedagógus

Munkám során fontosnak tartom az éretlenségek, lemaradások korai felismerését és a kora fejlesztés megkezdését annak érdekében, hogy a gyerekek megfelelő tudással, készségekkel rendelkezve sikeresen és pozitívan vegyék az iskolakezdés akadályait.

szekely_luca

Székely Luca

konduktor – óvodapedagógus, Alapozó fejlesztő, csecsemő –és gyermekmasszázs oktató

Célom, hogy a gyermekeket és szüleiket biztonságos, támogató, elfogadó légkörben, egymásra odafigyelve, motiváljam a nehézségek leküzdése közben. Az első lépések a legnehezebbek, de ezeken együtt túllendülve találjuk meg a megfelelő utat az akadályok feloldására.

zavodi_orsos_petra

Závodi-Orsós Petra

óvodapedagógus, TSMT I. és II. terapeuta, Alapozó fejlesztő, úszó edző

Nap, mint nap tapasztalom, hogy a gyermekekkel milyen fantasztikus eredményeket lehet elérni a TSMT terápiával. Olyan visszacsatolásokat kapok a szülőktől és a gyerekekkel foglalkozó pedagógusoktól is, ami egyértelművé teszi számomra a TSMT terápia fontosságát a sikeres iskolai beváláshoz!

juhasz-timea

Körmendyné Juhász Tímea

gyógypedagógus (tanulásban akadályozottak szakirány), Alapozó terapeuta