wekerlei_fejlesztomuhelygyongyok

Wekerlei Fejlesztő-műhely

A Wekerlei Fejlesztő-műhely már több mint 10 éve várja csecsemőkortól 16 éves korig azokat a gyerekeket, akik mozgásukban, beszédfejlődésükben elmaradtak, vagy tanulási, magatartásbeli zavarral küzdenek, esetleg kiemelkedő képességeik miatt tehetséggondozásban részesülnek.

Nálunk minden család megtalálja a számára leginkább testhezálló foglalkozást, legyen az fejlesztés, játék, terápia, iskola előkészítés, vagy tehetséggondozás. A kognitív és mozgásos fejlesztések mellett nem feledkeztünk meg a gyerekek egészséges pszichés állapotának fenntartásáról sem, ezért indítottuk útjára személyiségfejlesztő foglalkozásainkat is.

Több éves szakmai tapasztalatom és édesanyám támogatása révén hoztam létre Wekerlén ezt a kis fejlesztő központot. Mivel már az egyetem alatt is gyerekekkel foglalkoztam, rengeteg családot ismertem meg a telepről és Dél-pestről egyaránt. A sok pozitív visszajelzés mellett, azonban láttam és tapasztaltam azt is, hogy egy sérült vagy problémás gyerek mennyi gondot és aggódást okoz a szülőknek. Tele vannak kételyekkel, bizonytalanok abban, hogy kihez forduljanak, ki a megfelelő szakember, aki nemcsak a gyerek tényleges problémáját ismeri fel, de a mindennapi élethez szükséges tanácsokkal is el tudja őket látni. Ezen tapasztalatok miatt döntöttem véglegesen a fejlesztés mellett. Szakképzett és elhivatott kollégáimmal együtt segítünk megteremteni gyermekének az optimális fejlődéshez szükséges feltételeket, hogy a mindenki által várt, pozitív változás minél látványosabb és hatékonyabb lehessen. Romhányi Réka

Bemutatkozunk

Romhányi Réka

Wekerlei Fejlesztő-műhely alapítója

Gyógytestnevelő-testnevelő tanár, Fejlesztőpedagógus, Alapozó-és homloklebeny terapeuta

Szerencsésnek érzem magam, hiszen a munkám a hivatásom is egyben, ennél jobb dolgot nem is tudnék magamnak elképzelni. Hatalmas élmény látni a gyerekek fejlődését. Ez az élmény arra ösztönöz, hogy rendszeresen képezzem magam annak érdekében, hogy minél több gyereknek és szülőnek tudjak segíteni.

Romhányi Réka

Munkatársak

bednarikne_biro_mariann

Bednárikné Bíró Marianna

okleveles gyógypedagógus – tanulásban akadályozottak szakirány, alapozó fejlesztő, tanító, DSZIT terapeuta

A foglalkozások gyermekközpontúak, ahol a szabad játék tevékenység során a gyermekek kreatívan, saját ötleteiket megvalósítva lehetnek jelen a terápiás térben. Boldogság látni az órákon a mozgás örömét átélve tanuló, fejlődő gyermekeket.

boda_lidia

Boda Lídia

pszichológus, családterapeuta-jelölt

Az egyéni konzultációk mellett élményterápiás fal-és sziklamászó foglalkozásokat vezetek, aminek keretében belül sokszor találkozom szorongásos zavarokkal és viselkedészavarokkal küzdő gyermekekkel és felnőttekkel. Szenvedélyesen hiszek az élményterápiának az erejében.

Csáki-Séra Szandra

Csáki-Séra Szandra

konduktor-óvodapedagógus

A szülőkkel való együttműködés fontos része a munkámnak, amit kifejezetten nagyon szeretek. A korai fejlesztésben a szülők szerepe kulcsfontosságú, hiszen egyrészt ők is részesei a foglalkozásnak, másrészt ők maguk is tanulnak.

dregely_kis_ilona

Drégely-Kis Ilona

alapozó fejlesztő, óvodapedagógus

A 24 év alatt, amíg óvodapedagógusként dolgoztam, folyamatosan képeztem magamat különböző területeken, de mindig is a mozgás állt hozzám a legközelebb. Ennek okán több mozgás fejlesztő továbbképzést elvégeztem. Az Alapozó Terápia képzés elvégzése után hoztam meg azt a döntést, hogy mostantól hivatásomnak a gyermekek mozgásfejlesztését választom.

feher_fruzsina

Fehér Fruzsina

okleveles gyógypedagógus –autizmus és logopédia szakirány

Mindig is sok gyerekkel voltam körülvéve, szerettem velük lenni, érdekelt a fejlődésük, és így már igen korán tudtam, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni. Főként a beszéd és a beszédfejlődés érdekelt, ezért terelődtem a logopédia felé, majd egy személyes ismeretség kapcsán kezdett intenzíven érdekelni az autizmus.

Hollai Anna

Hollai-Heiser Anna

színész, drámapedagógus

Hiszem, hogy minden gyerekben felfedezhető valamilyen kiemelkedő képesség, csak meg kell találni azt az egyet, amit szeret csinálni, és amiben magára talál. Ebben igyekszem a segítségükre lenni!

Holló Orsi

Holló Orsolya

okleveles gyógypedagógus-logopédus, Integrál Craniosacralis Biodinamika kezelő

A logopédiai munkám során gyakran tapasztaltam magamon, hogy egy-egy megoldhatatlannak látszó helyzetben mintha egy belső hang vezérelne, adna ötleteket. Sokszor abszurdnak tűnt, hogy mit is “kell” tennem, de olyan erős volt a késztetés, hogy engedelmeskedtem neki. Így történtek meg a csodák.

horvath_veronika

Horváth Veronika

színész, drámapedagógus, okleveles gyógypedagógus – tanulásban akadályozottak szakirány

A rögtönzésnek olyan alapelvei vannak, melyek a mindennapi életünkben is segítséget jelenthet: figyelj a partneredre, belőle építkezz, fogadd el a másik ajánlatait és légy bőkezű te is. Hiszen közös valóságunkat együtt teremtjük meg.

Józan Andi

Józan Andrea

óvópedagógus, alapozó fejlesztő

Óvodapedagógusként úgy éreztem, megtaláltam a helyen a világban, elképzelni sem tudtam más hivatást magamnak. Egészen az utóbbi 2-3 évig, amikor úgy gondoltam, többet is tudnék segíteni azoknak a gyermekeknek, akiknek valamely területen megerősítésre van szükségük.

kiss_gergely

Kiss Gergely

testnevelő tanár – torna szakedző, Alapozó terapeuta

2015-ben elvégeztem az Alapozó Terápia Tanfolyamot, ami új megvilágításba helyezte számomra a mozgással való fejlesztés gyakorlatát. Ezt a gyakorlatot szeretném továbbvinni a Wekerlei Fejlesztő-műhely munkatársaként, ahol minden lehetőség adott a gyermekek idegrendszeri érettségének mozgásos feladatok és játékok által történő fejlesztésére.

Nagy Éva

Kissné Nagy Éva

gyógytestnevelő-testnevelő tanár, Alapozó – és homloklebeny terapeuta, úszó szakedző

Óriási feladat és kihívás felépíteni az órákat és a gyerekekre szabni a feladatokat, figyelve az egyéni fejlődési ütemükre is. De nincs is annál nagyobb boldogság, mikor szinte hallom a gyerekek „agykerekeit”, ahogy kattognak egy-egy feladat közben, majd a sok odafigyelés és erőfeszítés után látni a boldogságot és büszkeséget az arcukon, amikor sikerül a feladatot pontosan végrehajtaniuk.

Kővári Heni

Kővári Henrietta

egészségtan tanár, Alapozó – és homloklebeny terapeuta, klasszikus balett –és moderntánc pedagógus

Úgy érzem, hogy most a helyemen vagyok! A gyerekek mozgásfejlesztése által “hirdetni” tudom azt, amit vallok is. Vagyis a mozgás szeretetét, fejlesztő és örömteli hatását!

kulcsar_iren

Kulcsár Irén

Óvodapedagógus, tehetséggondozó szakember, „Kenderkóc” -térbeli-vizuális interperszonális, intraperszonális képességek fejlesztése – műhelyvezető

Lelkesedésemnek és kitartásomnak köszönhetően pályám során rengeteget tapasztaltam, számos konfliktuskezelési megoldást sajátítottam el, és egy rugalmasabb és találékonyabb személyiséggé váltam. Bátran és büszkén adom át óvodásaimnak tudásomat a hétköznapok és a tehetséggondozások során egyaránt.

Mohácsi Nóra

Mohácsi Nóra

színész, drámapedagógus

Immáron öt éve, egy improvizációs színház (IttésMost társulat) tagjaként dolgozom és rendszeresen fellépek (leginkább Budapesten), valamint műsorokat is vezetek. A Wekerlei Fejlesztő-műhelyben, 2017 óta tartok drámajáték foglalkozást a kisiskolás korosztály számára.

Páll Edina

Páll Edina

testnevelő-edző, Alapozó – és homloklebeny terapeuta

Nagy öröm látni a gyerekeket, hogy a terápia eredményeképpen mozgásuk fejlődik, ezáltal nő önbizalmuk is, és így több területen sikerélményeket gyűjthetnek.

papp_eszter

Papp Eszter

tanító

Rengeteg hátrányos, illetve halmozottan hátrányos diákkal foglalkoztam, megismertem számtalan olyan életutat, amit sokan szerencsére elképzelni is alig tudunk. A jövőben ezért ezen a területen kívánom továbbfejleszteni magam, a különböző okokból kifolyólag, tanulásban akadályozott diákoknak szeretnék segíteni.

woman

Salaczné Szilágyi Gabriella

tanácsadó szakpszichológus, kismama jóga oktató, DSZIT terapeuta

Hiszek abban, hogy a nők legnagyobb része képes természetes úton szülni, ezt a folyamatot nagyban támogatja a jóga. Azonban olyanokat is szeretettel várok az órákra, akik - bármilyen okból - nem ilyen szülést terveznek.

szekely_luca

Székely Luca

konduktor – óvodapedagógus, Alapozó fejlesztő, csecsemő –és gyermekmasszázs oktató

Célom, hogy a gyermekeket és szüleiket biztonságos, támogató, elfogadó légkörben, egymásra odafigyelve, motiváljam a nehézségek leküzdése közben. Az első lépések a legnehezebbek, de ezeken együtt túllendülve találjuk meg a megfelelő utat az akadályok feloldására.

Szöllősi Tünde

Szöllősi Tünde

óvodapedagógus-tanító, NILD terapeuta, Sindelar I. tréner, GMP terapeuta

Legfőbb célom, hogy a rám bízott gyerekek szeressenek iskolába, közösségbe járni, hogy a tanulás örömteli tevékenység legyen számukra és mindenki képességei szerint a lehető legtöbbet hozhassa ki magából.

Veréb Gyöngyi

Veréb Gyöngyi

okleveles gyógypedagógus – tanulásban akadályozottak szakirány, pszichopedagógus

A foglalkozások során nagy hangsúlyt fektetek a szocialitás, valamint a gyermekek egyéni- és egymás közötti kommunikációjuknak fejlesztésére is. Fontosnak tartom azt is, hogy a foglakozások mellett minden szülő egyéni fogadóóra keretében tudomást szerezzen gyermeke fejlődéséről.

woman

Závodi-Orsós Petra

óvodapedagógus, TSMT I. és II. terapeuta, Alapozó fejlesztő, úszó edző

Nap, mint nap tapasztalom, hogy a gyermekekkel milyen fantasztikus eredményeket lehet elérni a TSMT terápiával. Olyan visszacsatolásokat kapok a szülőktől és a gyerekekkel foglalkozó pedagógusoktól is, ami egyértelművé teszi számomra a TSMT terápia fontosságát a sikeres iskolai beváláshoz!