Szöllősi Tünde vagyok, tanító, három gyermek édesanyja. A főiskola elvégzése óta (a GYES-es évek kivételével) tanítóként dolgozom.
25 éve vagyok jelenlegi munkahelyemen, a kispesti Karácsony Sándor Rózsatéri Református Iskolában. Munkaközösségvezetői és osztályfőnöki teendőim mellett többször is voltam tanítóképzős hallgatók gyakorlatvezetője.
Rövid szakmai önéletrajz:
2018. GMP Beszédpercepciós diagnosztika (Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete, 30 órás akkreditált tanfolyam)
2017. Sindelar-Zsoldos program 1 (ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 30 órás akkreditált tanfolyam)
2013-2015. NILD Tanulás Terápia-technikák és módszerek a tanulási problémákkal küzdő tanulók oktatásához (160 órás akkreditált pedagógus továbbképzés)
2011. Továbbképzés a Hónapról hónapra Meixner-módszerű 2. osztályos anyanyelvi tankönyvcsalád alkalmazására (AIÓ Tk. Kiadó, 30 órás akkreditált képzés)
2009. Mindenki iskolája-az együttnevelés gyakorlata és elméleti háttere (Progress Consult, 50 órás képzés)
2001-2003. Útjelző a matematika tanításához 1-2. osztályban (Fazekas Mihály Fővárosi Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, 2x30 órás akkreditált képzés)
2002. A matematika tanulás zavara (diszkalkulia) (Logopédiai Kiadó, 30 órás akkreditált képzés)
2001. Új matematika tanterve, valamint a Hajdu taneszközcsalád használatára felkészítő módszertani akkreditált képzés, 30 óra
1992. Diszlexia-prevenciós olvasástanítási módszer tanfolyama (30 órás, akkreditált képzés)
1991-1992. Kecskeméti Tanítóképző Főiskola, Óvodapedagógus képzés
1988-1991. Kecskeméti Tanítóképző Főiskola, Tanító szak / vizuális nevelés szakkollégium
1984-1988. Tiszaföldvár, Hajnóczy József Gimnázium és Óvónői Szakközépiskola, Óvónő, gyermekfelügyelő
Óvodapedagógusi és tanítói végzettségemből adódóan, mindig kiemelten fontosnak tartottam az óvoda-iskola közötti átmenet minél zökkenőmentesebbé tételét. A pozitív megerősítést, biztatást, a közvetlen tapasztalatok, élmények útján szerzett ismeretek elsajátításának lehetőségét tartom a legfőbb motiváló erőnek.
Pályám kezdete óta elkötelezett híve vagyok Meixner Ildikó diszlexia prevenciós olvasás-írás tanítási módszerének. Alapvetően törekszem a hagyományos és a korszerű-alternatív pedagógiai módszereket és eszközöket ötvözni, változatosan alkalmazni.
Legfőbb célom, hogy a rám bízott gyerekek szeressenek iskolába, közösségbe járni, hogy a tanulás örömteli tevékenység legyen számukra és mindenki képességei szerint a lehető legtöbbet hozhassa ki magából.