Veréb Gyöngyi vagyok, pszichopedagógus és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógus.

Gimnáziumi éveim után elhatároztam, hogy gyógypedagógiát szeretnék tanulni. 2011 nyarán felvételt nyertem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karára és itt szereztem gyógypedagógusi szakképzettségemet. Szakmai gyakorlataim során megismertem a mozgásszervi, érzékszervi (látási, hallási), értelmi vagy beszédfogyatékos, több fogyatékosság együttes előfordulása esetén halmozottan fogyatékos, autizmus spektrum zavarral vagy egyéb pszichés fejlődési zavarral (súlyos tanulási, figyelem- vagy magatartásszabályozási zavarral) küzdő gyermekeket/tanulókat is. Tapasztalatot gyűjthettem a gyerekek nevelését, oktatását, fejlesztését illetően és új lendületet kaptam további tanulmányaimhoz. Elvégeztem az Interkulturális pszichológia és pedagógia mesterszakot, amely kiegészíti a gyógypedagógiai végzettségemet, és segít, hogy tudásom és kompetenciám birtokában tudatosan kezeljem a plurális társadalomban megjelenő értékek sokféleségét.

Rövid szakmai önéletrajz

2015- 2018 Eötvös Loránd Tudományegyetem - Interkulturális pszichológia és pedagógia

2011-2015 Eötvös Loránd Tudományegyetem – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, Tanulásban Akadályozottak Pedagógiája szakirány és Pszichopedagógia szakirány

2017- Gyengénlátók Általános Iskolája, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézménye és Kollégiuma/ szakmai továbbképzés

2016- Pedagógiai-pszichológiai eszközök az új generáció nevelésében/ szakmai konferencia

2013- ELTE Bárczi Gusztáv Gyakorló Általános Iskola és Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény / 60 órás gyakorlat.

2015 szeptembere óta gyógypedagógusként dolgozom. Sajátos nevelési igényű (SNI) és beilleszkedési, tanulási, magatartási (BTM) nehézséggel küzdő gyerekekkel/tanulókkal foglalkozom. A gyermekek nevelésében, oktatásában, fejlesztésében nagy hangsúlyt fektetek az önállóságra való nevelésre, a gyakorlatorientált oktatásra és a személyre szabott képességfejlesztésre. A komplex gyógypedagógiai fejlesztéshez, a differenciált egyéni és csoportos képességfejlesztéshez és a vizsgálatok elvégzéséhez mindig megfelelő, hatékony és nyugodt teret alakítok ki. A foglalkozások során nagy hangsúlyt fektetek a szocialitás, valamint a gyermekek egyéni- és egymás közötti kommunikációjuknak fejlesztésére is. Fontosnak tartom azt is, hogy a foglakozások mellett minden szülő egyéni fogadóóra keretében tudomást szerezzen gyermeke fejlődéséről.

Személyes tulajdonságomnak mondhatom, hogy gyógypedagógiai elhivatottságom nagyban segíti a munkám és örömömre szolgál, hogy tudásommal segíthetem a gyermekek, tanulók fejlődését.

Wekerlei Fejlesztő-műhely

A Wekerlei Fejlesztő-műhely már több mint 10 éve várja azokat a gyerekeket, akik mozgásukban, beszédfejlődésükben elmaradtak, vagy tanulási (dyslexia, dysgráfia, dyskalkúlia), magatartásbeli zavarral (figyelemzavar, hyperaktivitás, ADHD) küzdenek, esetleg kiemelkedő képességeik miatt tehetséggondozásban részesülnek.

Nálunk minden család megtalálja a számára leginkább testhezálló foglalkozást, legyen az korai fejlesztés, játék, terápia, iskola előkészítés, pszichés fejlesztés, vagy tehetséggondozás. Szakképzett és elhivatott szakembereink segítenek megteremteni gyermekének az optimális fejlődéshez szükséges feltételeket, hogy a mindenki által várt pozitív változás minél látványosabb lehessen.

Vizsgálatok

Ha bizonytalan abban, hogy gyermeke elég jól fejlődik-e, készséggel elvégezzük a szükséges vizsgálatokat és tanácsot adunk a továbbiakra vonatkozóan.

A vizsgálat előtt kitöltendő anamnézis lapok a következő oldalről tölthetők le:

Anamnézis lapok gyermek fejlődési felméréshez

Ossza meg másokkal is!