Két, saját gyermekem fejlődését figyelve tűnt fel számomra, hogy az óvodások korcsoportjában megjelenő nehézségek, nemcsak a szülőknek, és a barátaiknak, hanem az óvodában dolgozóknak is sokszor nehézséget okoznak. Nem is beszélve arról, hogy maga az érintett kisgyermek is diszkomfort helyzetben lehet egy általa, egyedül feloldhatatlan problémával. Felmerült bennem a kérdés, hogy vajon a problémák kialakulásának oka hol keresendő? A családban, a genetikában, vagy esetleg a környezeti hatásokban ideértve magát a nevelést is? Egyre jobban foglalkoztatott, hogy milyen módon lehet közel kerülni egy-egy kisgyermekek problémáihoz? Felsorakoztattam azokat a lehetőségeket, amik a gyerekek szívéhez közel állnak, de nem csak a szívükhöz, hanem az életkori sajátosságaikhoz is. Végeredményben a mozgást találtam a leghatékonyabb eszköznek, a gyerekek, és azon belül is az iskola előtt álló gyerekek fejlesztésére, mert az anyaméhen kívüli mozgás, a születés pillanatától kezdődik, és a folyamatos fejlődéshez, ez ad alapot.
Szakmai Önéletrajz:
2017 - Károli Református Egyetem - óvodapedagógus
2021 - Alapozó terápiák alapítvány - alapozó fejlesztő